• ESPRITCAM

    ESPRIT CAM dark 320x152

esprit-ffm

  • FreeForm Milling

    FreeForm Milling Masineaza cu usurinta suprafete Free-Form

    Nucleul de prelucrare al suprafetelor NURBS din ESPRIT gestioneaza masinarea cu usurinta a formelor complexe "free-form". Conceput special pentru a raspunde provocarilor 3D din proiectarea stantelor si matritelor, sau a dispozitivelor speciale, ESPRIT CAM ofera un set puternic de unelte si cicluri de prelucrare pentru degrosarile "free-form", masinare "Z-level", precum si prelucrari de finisare in 3 sau 5 axe.

  • Masinare suprafete

    Masinare suprafete "free-form" in 5 axe

    Prelucrarea 3D a pieselor complexe intr-o singura prindere, devine usoara folosind sistemul ESPRIT CAM, care simplifica programarea si asigura verificarea dinamica a codului NC in mod virtual, eliminand astfel nevoia de a rula "in aer" aceste programe pe masini scumpe. pentru operatiile de finisare in 5 axe, ESPRIT ofera o gama completa de optiuni si strategii. Programeaza masina ta in 5 axe utilizand ESPRIT si vei beneficia de o calitate superioara a suprafetelor, o precizie ridicata a pieselor, precum si de intreaga capacitate a masinii, aceasta fiind pusa in valoare la maxim.

  • Degrosarea si finisarea pieselor complexe

    Degrosarea si finisarea pieselor complexe

    Obtineti cu usurinta suprafete de inalta calitate du ciclurile de degrosare si finisare ale ESPRIT.Civlurile de prelucrare 3D ale ESPRIT efectueaza frezari Zig-Zag, Offset si Spiral-Style chiar si in cele mai complexe modele caracterizate de suprafete "free-form". Aveti la dispozitie nou cicluri diferite de semifinisare si finisare cu care puteti duce aceste procese la perfectiune. Puteti utiliza un ciclu pentru a finisa intreaga piesa, sau defini limitari pentru folosirea celor mai potrivite cicluri si stiluri specifice pentru zonele delicate.

  • Prelucrari Z-level

    Prelucrari Z-level

    Ciclul de prelucrare Z-level al ESPRIT, mentine automat o incarcarea constanta pe scula, pentru trasee de scula de mare viteza, pentru btinerea de suprafete netede. Atunci cand se creaza o operatie de finisare Z-level, exista optiunea de a prelucra intreaza piesa, sau de a aborda doar zonele orientate intr-un anume fel. la prelucrarea intregii piese, se pot folosi scule diverse, in functie de orientarea suprafetelor, combinand operatii de degrosare cu cele de finisare.

  • Restul de material

    Restul de material

    Puteti automatiza indepartarea restului de material, ramas in zonele greu accesibile ale piesei, pentru a minimiza munca, folosind cicluri special gandite pentru astfel de prelucrari. ESPRIT monitorizeaza restul de material dupa fiecare operatie, evidentiindu-l si folosind informatia pentru a genera un numar optim de noi treceri ale sculei/sculelor, pana la eliminarea in totalitate a acestuia. Puteti alege intre ciclurile puse la dispozitie in acest sens, aplicabile zonelor cu rest de material, selectate automat.

  • Masinarea oricaror modele 3D

    Masinarea oricaror modele 3D

    Toate ciclurile de masinare "free-form" ale ESPRIT sunt optimizate pentru masinarea oricaror tipuri de repere 3D (obisnuite sau neregulate) fie ele suprafete, solide sau modele STL, indiferent daca au fost sau nu prelucrate anterior, putand fi preluate ca semifabricat. Toate operatiile de prelucrare se refera doar la adaosul de material pentru obtinerea configuratiei finale a pieselor, rezultand o prelucrare optimizata, reducerea timpulor de masinare, eliminarea miscarilor in gol, precum si cresterea duratei de viata a sculelor.

  • Simulare si Verificare

    Simulare si Verificare

    Vizualizati exact ce se intampla la masina inainte de a produce span, in mediul complet de prelucrare care include masina CNC, dispozitivele de prindere, stocul de material, sculele de prelucrare, toate intr-o grafica solida, dinamica. Miscarile masinii sunt afisate in timp real, oferind o verificare incredibil de precisa a intregului proces de prelucrare. Folosind modulul de inspectie al ESPRIT, se poate compara cu usurinta piesa prelucrata cu cea proiectata astfel incat sa se asigure acuratetea reperului final. Imaginile realistice permit vizualizarea piesei, ca si cum aceasta ar fi tinuta in mana.